Vážená paní vedoucí odboru,
vážený pane vedoucí odboru,
vážená paní ředitelko,
vážený pane řediteli,
v příloze zasílám přehled všech dosud platných opatření rektora s vyznačením gescí odborů rektorátu, popř. dalších součástí, v rámci jejichž kompetence byla jednotlivá opatření rektora připravena (předem se omlouvám, pokud jsme se u některého opatření „netrefili“). V návaznosti na novelu zákona o vysokých školách a nové vnitřní předpisy univerzity, které byly registrovány MŠMT, je potřeba provést revizi opatření rektora. V této souvislosti Vás prosím o posouzení těch opatření rektora, které spadají do Vaší gesce, a návrh dalšího postupu z následujících hledisek :
1) opatření rektora je v souladu s novými právními předpisy i s vnitřními předpisy univerzity a není v současné době ani jiný důvod ke změně nebo zrušení opatření – navrhuje se opatření ponechat beze změny
2) opatření rektora nebo jeho část je v rozporu s novými právními předpisy nebo s vnitřními předpisy univerzity, popř. existuje jiný důvod ke změně nebo vydání nového opatření – navrhuje se připravit dílčí změnu opatření nebo návrh nového opatření
3) opatření rektora již ztratilo smysl a není třeba jej nahradit novým opatřením – navrhuje se opatření bez náhrady zrušit.
Návrhy dalšího postupu k jednotlivým opatřením mi zašlete, prosím, e-mailem nebo písemně nejpozději do 20. ledna 2017.
S pozdravem Jan Wagner
Příloha
UK | E-learning | E-zdroje | Kramerius | Open science | Repozitář | Turnitin | UKAŽ | Intranet | Redmine